Bugun...



Ali Bedrettin Karataş: Karataş’ta Çocuk Olmak Çok Güzel - GÜNDEM - İnternetin Ajansı

Karataş Belediye Başkanı Ali Bedrettin Karataş, Kumluk Tabiat Parkı Amfi Tiyatro’da düzenlenen “Karneni Al Gel” şenliğinde çocuklarla bir araya geldiklerini belirterek, eğitim yılının yorgunluğunu hep birlikte neşeli ve keyifli bir etkinlikle geride bıraktıklarını ifade etti.

facebook-paylas
Tarih: 28-06-2026 18:40

Ali Bedrettin Karataş: Karataş’ta Çocuk Olmak Çok Güzel - GÜNDEM - İnternetin Ajansı


“KARNENİ AL GEL” ŞENLİĞİNE YOĞUN İLGİ

Ali Bedrettin Karataş, Karataş Belediyesi tarafından düzenlenen etkinlikte çocukların doyasıya eğlendiğini söyledi. Kumluk Tabiat Parkı Amfi Tiyatro’da gerçekleştirilen şenliğin renkli görüntülere sahne olduğunu belirten Karataş, çocukların mutluluğunun kendileri için en büyük motivasyon olduğunu vurguladı.

Karataş, “Çocuklarımızla muhteşem bir gün geçirdik. Bir yıllık eğitim maratonunun stresini hep birlikte attık.” dedi.

“ÇOCUKLARIMIZIN TEBESSÜMÜ İÇİN ÇALIŞMAYA DEĞER”

Karataş, çocukların yüzündeki tebessümün ve gözlerindeki ışıltının her türlü emeğe değer olduğunu ifade etti.

Ali Bedrettin Karataş, açıklamasını şu sözlerle tamamladı:

“Karataş’ta çocuk olmak çok güzel. Gözlerindeki o ışıltı, yüzlerindeki o kocaman tebessüm için çalışmaya değer. Çocuklarımızın mutluluğu, ilçemizin geleceğine duyduğumuz umudu büyütüyor. Daha nice etkinlikte çocuklarımızla, ailelerimizle ve hemşehrilerimizle bir araya gelmeye devam edeceğiz.”




Kaynak: 22haber.com.tr




Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
www.youtube.com/channel/UCZN78WhDWllB1Mag7Ul7RIw

Web sitemize nasıl ulaştınız?


HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI