Bugun...



İsmail Kaya: Karnesini Alan Tüm Öğrencilerimizi Gönülden Kutluyorum - GÜNDEM - İnternetin Ajansı

Anahtar Parti Çanakkale İl Başkanı İsmail Kaya, 2025-2026 eğitim öğretim döneminin sona ermesi dolayısıyla karne heyecanı yaşayan ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerini tebrik etti. Kaya, öğrencilerin yıl boyunca gösterdiği gayretin kıymetli olduğunu belirterek, tüm öğrencilere sağlıklı, huzurlu ve verimli bir tatil diledi.

facebook-paylas
Tarih: 26-06-2026 13:40

İsmail Kaya: Karnesini Alan Tüm Öğrencilerimizi Gönülden Kutluyorum - GÜNDEM - İnternetin Ajansı

KARNE HEYECANI YAŞAYAN ÖĞRENCİLERİMİZİN SEVİNCİNİ PAYLAŞIYORUZ

Anahtar Parti Çanakkale İl Başkanı İsmail Kaya, 26 Haziran 2026 Cuma günü karne alan öğrencilerin heyecanına ortak olduklarını ifade etti.

Kaya, “2025-2026 eğitim öğretim dönemini tamamlayarak karnelerini alan tüm ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerimizi gönülden kutluyorum. Bir yıl boyunca emek veren, derslerine çalışan, kendini geliştirmek için gayret gösteren evlatlarımızın sevinci hepimizin sevincidir.” ifadelerini kullandı.

BAŞARI YALNIZCA NOTLARLA ÖLÇÜLMEZ

Öğrencilerin sadece karne notlarıyla değerlendirilmemesi gerektiğini belirten Kaya, her çocuğun kendi emeği, çabası ve gelişimiyle özel bir değere sahip olduğunu vurguladı.

Kaya, “Karneler elbette önemlidir ancak çocuklarımızın değeri yalnızca notlarla ölçülemez. Asıl önemli olan öğrenme isteği, sorumluluk bilinci, ahlaki gelişim ve geleceğe umutla bakabilme iradesidir. Her öğrencimizin gösterdiği çaba bizim için kıymetlidir.” şeklinde konuştu.

ÖĞRETMENLERİMİZE VE AİLELERİMİZE TEŞEKKÜR EDİYORUM

İsmail Kaya, eğitim sürecinde öğrencilerin yanında olan öğretmenlere ve ailelere de teşekkür etti.

Kaya, “Bu süreçte evlatlarımızın yetişmesi için büyük emek veren öğretmenlerimize, sabırla ve fedakârlıkla çocuklarının yanında olan ailelerimize teşekkür ediyorum. Eğitim, yalnızca okul sıralarında değil; ailede, toplumda ve hayatın her alanında devam eden büyük bir yolculuktur.” belirtti.

TÜM ÖĞRENCİLERİMİZE İYİ TATİLLER DİLİYORUM

Kaya, açıklamasının sonunda karne alan tüm öğrencilere iyi tatiller dileyerek, dinlenmenin ve yeni döneme hazırlanmanın önemine dikkat çekti.

Kaya, “Tüm öğrencilerimize sağlıklı, huzurlu ve verimli bir tatil diliyorum. Tatil dönemini dinlenerek, okuyarak, aileleriyle güzel vakit geçirerek ve kendilerini geliştirecek faaliyetlerle değerlendirmelerini temenni ediyorum. Geleceğimizin teminatı olan bütün evlatlarımızın yolu açık olsun.” ifadelerini kullandı.




Kaynak: 22haber.com.tr




Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
www.youtube.com/channel/UCZN78WhDWllB1Mag7Ul7RIw

Web sitemize nasıl ulaştınız?


HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI